۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

مطمئنی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق زیانش برای بدن بیشتره ؟

ازیک مسلمان افراطی سوالی کردم که چرا این بنده خدا رو تا حد مرگ دارن شلاق می زنن. در جواب من گفت  هشتاد ضربه شلاق حقشه .سوال کردم چرا و او گفت چون شراب خورده و در اسلام شراب حرومه  و باز پرسیدم چرا و او گفت چون برای بدن زیان داره
دیگر تاب نیاوردم و گفتم:

مطمئنی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق زیانش برای بدن بیشتره ؟
و پاسخ او سکوت بود و سکوت... و من زیر لبم شاهین می خوندم و به فکر یک درد مشترک بودم و یک بطری شراب و یک کوکتل مولوتوف..

یه گلایلم که تو این سرزمین شوم//راهم به قبر و سنگ گرانیت میرسه
هر روز به قتل می رسم و شعر من فقط //به انتشار شعله کبریت می رسه 
.
.
.
این بار چندمه که به یه جرم مشترک//هشتاد تا ضربه پشتتو آشوب می زنه
برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی//تنها دل خودت برا تو شور می زنه

 برگرفته از : نه من مسلمان نیستم

۱ نظر:

  1. به جز مغلطه ای که در طرح سوال و پاسخش وجود داره ، اینجور نتیجه گیری های یک طرفه اصلا جالب نیست ، همونطور که این احکام کامل نیست.
    نکته دوم : هشتاد تا ضربه پشتتو "هاشور" می زنه > درسته.
    موفق باشید

    پاسخحذف